محمد صفدر

کارشناس مدیریت صنعتی

کارشناس مدیریت صنعتی

محمد صفدر

محمد صفدر
کارشناس مدیریت صنتعتی

با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم
این وبلاگ شخصی در زمینه علمی و پژوهشی مرتبط با رشته مدیریت می باشد

mohamadsafdar@gmail.com

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

حق مسکن کارگران افزایش یافت

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۴:۲۲ ب.ظ

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد باقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود:

به پیشنهاد شورای عالی کار، مبنی بر درخواست افزایش حق مسکن کارگران، هیات وزیران با دو برابر شدن حق مسکن کارگران موافقت کرد و به این ترتیب حق مسکن کارگران از 100 هزار ریال به 200 هزار ریال افزایش یافت.

به گفته سخنگوی دولت، حق مسکن کارگران از سال 1384 به بعد هیچ گونه افزایشی نیافته بود. وی دومین پیشنهاد مطرح شده در جلسه هیات وزیران امروز را افزایش حق حضور نمایندگان کارگران در مراجع حل اختلاف کارگری عنوان کرد و گفت: این پیشنهاد که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده بود به تصویب هیات دولت رسید و به این ترتیب حق حضور نمایندگان کارگری از 80 هزار ریال به 200 هزار ریال افزایش یافت.

** افزایش فوق العاده شغل کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در بخش دیگر این گفت و گو، افزود: بر اساس تبصره ذیل ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه های اجرایی که از طریق اصلاح ساختار، صرفه جویی داشته اند می توانند این صرفه جویی را در زمینه افزایش فوق العاده شغل کارکنان خود استفاده کنند.

نوبخت ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توانست از این امکان تبصره ذیل ماده 68 استفاده کند و فوق العاده شغل کارکنان وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی را افزایش دهد که در جلسه امروز، هیات وزیران با این موضوع موافقت کرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۲
محمد صفدر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی